Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 mai 2011

CATERINCA ?!

de ce ? ... de ce tocmai eu ? ca nu a fost altcineva. de ce nu? ca cica asa trebuie sa fie .  de ce a fost asa ? pai a fost asa ca nu e altfel .
Pisi tin sa te anunt ca viata nu e o joaca la care faci game over ,dai restart si gata ti-ai mai tras inca 3 vieti,mai cazi intr-o gropita si SANATATE la pasari  te enervezi apoi dai X si te mai joci maine ca azi ai chef sa bei o cafea si sa faci caterinca .
E greu , plangi , te gandesti ca daca faceai altfel poate acum era mai bine .. hmm hai traieste-ti viata si nu te mai uita inapoi  ca tot proasta ramai . Se spune ca inteligenta o poti capata dar tu parca esti din teflon  , nu se lipeste nimic de tine . si daca acum te gandesti cam cum ai putea sa ma lachesti hai ca iti zic eu  , pune`mi o intrebare inteligenta care sa sune cam asa : Tu desteapto daca de teflon nu se lipeste nimic atunci teflonul cum e lipit de tigaie ??       Mda probabil stii cum o sa iti raspund  si daca nu stii eu ti-as spune ca desteptul cedeaza si ca esti o desteapta . DESTEAPTO .

Hai ca ti-am dat de gandit

P.S Astept replica !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu