Totalul afișărilor de pagină

marți, 17 mai 2011

Nu prea stiu de ce iti scriu. Simt ca am mare nevoie de o prietenie careia sa-i incredintez nimicurile ce mi se intampla. Poate ca-mi scriu chiar mie.

Tot ce scriu acum e pentru tine , da pentru tine . Fumez o tigara si ma gandesc ca te-am pierdut . Ba pana la urma aia e ca nu esti tu singura prietena pe care o pot avea dar tu erai speciala. M-ai mintit si pata pe care o lasa o minciuna nu o pot sterge 50000 de vorbe adevarate.. Te intrebi de ce am pus tocmai 50000 vorbe ,poate ca ti-ai dat seama deja .. ca peste cateva zile pe 5 era aniversarea noastra daca imi dai voie sa o numesc asa . Si mai stii tu vorba aia cu facere de bine  ,mda chiar aia cu futere de mama ...hmmm si daca tot esti la liceu sa spunem ca stii si ce a zis Exupery si  daca nu stii inca uite ca o sa afli acum  "Prietenia este, in primul rand, pacea reciproca si zborul spiritului pe deasupra amanuntelor vulgare." Mda prostii . E ca? 
Tu esti persoana aia care nu lasi cand de tine se agata norocul ce iti trezeste pofta de viata .. CACAT tocmai i-ai dat verde . Si stim  amandoua ca tu spui ce gandesti dar nu gandesti ce spui .
Invata sa scrii , sa vorbesti , sa iubesti , sa pretuiesti tot ce ai cat ai , si sa te topesti langa un cub de gheata .  
si uite cum am facut`o si pe asta .. nu ma laud ca sunt eu perfecta dar nimeni nu ma cunoaste , nici macar tu , tot ce poti sa spui despre mine e calitate sau defect .
S-A-N-A-T-A-T-E .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu