Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 4 mai 2011

Una alta ,amandoua

credeam ca mor odata cu ultima prietenie spulberata .. credeam ca mor fara unele persoane  dar mi-am bagat ---- in ei si am trecut peste.. Poate`i prea tarziu..
oricum e tarziu sa ne spalam acum pacatele si vedem cum trec anii si nu putem da timpul inapoi..toate vin , trec dar nimic nu ramane ... nici macar "prietena" care puteam sa jur ca ma iubeste. sunt oameni care alearga , oameni care merg si oameni care sunt siguri ca orice problema trece . eu fac parte din categoria celor care merg si care sunt gata oricand sa moara pentru ce iubesc ca poate oricum maine nu mai exista pentru ei. nimeni nu ma cunoaste perfect , nici macar eu nu ma cunosc prea bine.si treaba faina e ca mi-au gresit si mie multi dar de fiecare data se scoteau , dadeau vina pe altii si se tirau. crezi ca ma cunosti daca imi stii numele? haha ti se pare.
asta e ...fumez o tigara ,fac 30 de abdomene si trec peste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu